Förundran över människans dumheter

Nu är jag så förbannad så jag inte hittar ord för min ilska. FY FAN VILKEN JÄVLA SVAG ÄCKLIG FITTA!!! (förlåt för de fula orden). Jag kan inte hitta ord för för att beskriva den här avskyn som jag känner emot dig. Jag visste att du var en svag människa, dåligt självförtroende, men så här lågt trodde jag aldrig att du skulle sjunka! Jag skäms över att ha stått vid din sida och trott på dig. Pantade Carro gick på det igen, detta eviga sveket. Det verkar vara min vardag, vad mitt liv ska bestå av, att bli sviken. Du är så liten och obetydlig som en myra i mina ögon. FY FAN!!



ojojoj  senaste dagarna har varit hektiska, med jobb in på natten och skola plus läxor hela dagarna. Tur att jag har Jenny, Lis och Elinore som lyser upp mina dagar här lite :)

Va på män som hatar kvinnor med Jenny och Björn i tisdags, den var skit bra! Rekomenderas starkt att se!

Ikväll ska jag jobba sen ska jag ut med Elinore kanske, annars Olof eller någon annan glad prick :)



Kyrkan, ungdomsgruppen, styrelsen och konfan. Allt detta har spelat en stor roll i mitt liv, i min vardag. Men nu är det nog slut med det. Jag harf alltid haft det lite jobbig p.g.a. en viss person i kyrkan, jag har alltid behövt översprestera, visa mig vid min bästa sida. Nu är problemet istället mig själv, eller egentligen att jag är trött på allt falskspel som finns i sånna här sammanhang. Jag klarar inte heller av att tävla i vem som är bäst i prästernas ögon, vem som gör bäst eller säger bäst. Det känns som att sånt spel inte hör hemma i kyrkan. Jag har alltid förknippat ärlighet med kyrka, men i den kyrkan som jag går i finns det mer lögner och falsksspel än i en gymnasieskola. Detta gör mig ledsen och besviken.
Vart tog mitt andrum vägen? Den plats som jag kom till när jag behövde sätta mig ner i totalt tystand och tänka. Det är nog dags att ta ett steg vidare och hitta en ny plats. En ny trygghet.
  


Nu börjar Engelskan, godbye !

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback