Rötägg^^

Hej hopp!
Nu sitter jag i skolan, sista lektionen. Har mina nya skor på mig så jag känner mig jätte fin :D
Sitter även och försöker räkna min matte, Matte C är egentligen inte särskilt svårt det gäller att bara orka sätta sig och koncentrera sig. Och det hinnar jag typ aldrig göra.. Men men det gäller att göra tid till det eftersom det är viktigt..

Satt och disskuterade med min nya vän för ett  tag sen. Hon berättade hur mycket bättre hon mår när hon har fått ut alla rötägg ur sitt liv.. Alla gamla fake kompisar som hon hade i högstadiet. Detta kändes ganska så igenkännande för mig. Det är en sköön känsla av att omringas endast av personer i ens liv som ställer upp för en, inte talar bakom ens rygg och som man bara blir så där glada av att vara med. Eller hur?

Ikväll ska jag, Elinore och Lisa (kanske Sinika, Mira och Elin också) föra hos Elinore i Solna sen ska vi vidare någonstans.
Inte bestämt var än :)
 
Men nu har jag engelska!

Puss!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback