Jag kan mycket väl leva utan dig, men jag vill helst inte.


En bild säger mer än tusen ord



God morgon!

Inatt har jag sovit i tretton timmar, det behövdes!
När man har sovit såhär jättelänge så blir man alldeles seg.
Synd, eftersom jag har massa att göra här hemma.
Städa, plugga, raka benen, måla naglarna osv..

Idag ska jag få LÖN!
Det kommer bli ordentligt svårt att lägga undan allt  på mitt sparkonto.
JAG VILL SHOPPA!
Men eftersom jag har ett shopping förbud nu fram till maj så är ju det omöjligt.
Det kanske är säkrast att be mamma ha mina pengar fram till sommaren...




Bilden är tagen i Spanien, det är jag (längst till höger) och mina tre syskon för 4 år sedan.
Jag är som vanligt brunast! *stolt*
Jag vill ha sommar. nu nu nu!

Jag kommer nog inte planera någon storresa än,
utan jag satsar på att göra en kul implusresa!
Annars så ska jag vara så mjycket som möjligt på Öland,
Björns land i Östhammar
och skärgårn med båten!



Nu måste jag sätta igång innan jag ska hämta killarna från fritids!
:)


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback