TRE DAGAR TILL HEMAVAN

Det känns helt sjukt att jag ska till Hemavan om bara tre dagar..
Den senaste tiden har gått så grymt snabbt, det känns som att det bara var några veckor sen som jag stod på Åland och skrek "gott nytt år" och nu är det redan påsk och mer än halva vårterminen har gått.
 
Nu sitter jag på pysslingen med Jenny och Lisa, vi har eget arbete till tolv sen slutar vi.
Det är bara halv dagar den här veckan för klassen har utvecklingssamtal på eftermiddagarna.

Idag ska jag till doktorn och få en nya medicin sen ska jag förbi jobbet och hämta lite grejer som jag glömde igår..
Tror jag ska sova hos min pojkvän i natt, spendera lite tid med honom innan jag ska åka..

Vi hörs! :)

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback