The first cut is the deepest

Jobbig, depriemerande jävla dag. Den här måndagen kan jag glömma föralltid.

Är riktigt nervös för imorgon, ska till doktorn. Jag ska sövas för första gången i mitt liv, det ska bli lite läskigt.. Hatar nålar bara, klarar dem inte..
Jenny och jag snackade idag om att gå på "män som hatar kvinnor" imorgon, får se om det blir av...

Andra saker som händer den här veckan är väl att jag ska plugga ihjäl mig och även jobba på torsdag och fredag. Tänkte försöka svänga förbi kyrkan på onsdag, det skulle vara skönt att få komma dit en stund.

Jag hatar mitt shoppingförbud! Jag är så himla shoppingsugen nu men ingen shopping förren i maj.. Måste spara mina pengar till resor i sommar, men jag är sämst på att spara....

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback