Sweet holiday

Hade en trevlig kväll igår i Solna tillsammans med Sinika, Elli, Lisa och Elin.
Sen kom lite killkompisar till tha girls efter att vi har värmt upp stället med vin och skön musik.
Jag drog mig hemåt i hyfsad tid eftersom jag skulle gå upp nio idag,
Och jag lyckades komma upp efter fem timmars sömn.
Så idag har jag varit i kyrkan på konfaträff hela dagen, trevlig trevligt!

Ikväll är jag barnavkt så jag ska laga lite smaskig middag
och tittat på melodifestivalfinalen.. Man måste ju nästan se den!
Sen aka jag kanske ut mecd Sandra eller någon annan glad prick :)
Beror väl på hur trött jag e pkus att jag ska upp ännu tidigare än nio imorgon!!

Men nu ska jag titta på OTH innan jag sätter igång med matlagningen!
Pussokram

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback