SUCKER!

Gårdagens möte drog ut på tiden ordentigt så det bliev bara halva Gret's för mig.. men men.
Sitter med i styrelsen ett år till vilket jag tycker ska bli jätte roligt!
Vi fick två nya in i styrelsen, Klara och Tove.
De kommer nog passa in jätte bra i vårat lilla "gäng"!

Idag har jag gått i skolan mellan 8.40-16.30
Vi hade sexoxh samlevnad hela efter middagen
det var faktiskt en riktigt bra "lektion" med värderingövningar
och även lite allmänbildning

Kvällen ska spenderas med min pojkvän, mysigt.
Ska även äta pannkakor till middag. mumisgt.

Är så sjukt trött nu så jag ska ba ra ligga i min säng hela kvällen.
PLUS att imorgon är jag LEDIG, fast jag börjar iförsej jobba klockan tre..
men jag slipper skolan iaf!!

puss :

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback