Stackars mig!

HEJ!
Nu är jag hemma igen och sitter vid min älskade dator.
USCH vad jag har ont, i torsdags bröt jag nämligen min stackars högra handled. Ont gjorde det och ont gör det.. Efter 13 år som skidåkare så testade jag bräda, resten kan ni nog räkna ut själva. På sjukhuset fick jag några smaskiga piller så första dagen med brutren handled spederades skrattandes på ett sjukhus in the middle of nowhere... Hög blev jag vilket ärligt talat var väldigt skönt.. så nu sitter jag här alldeles handikappad och skriver med vänster hand. Vissa saker är verkligen helt omöjliga att göra med en hand som att sätta upp toffs, knäppa BH och skära sin egen mat. DET HÄR ÄR INTE ROLIGT! Annars har jag verkligen haft det helt underbart, bra skidåkning, enastående sällskap, riktigt god mat. mysigt och roligt.
detta inlägg har nu tagit mig ungefär 20 minuter att skriva, så förvänta er inte mycket bloggning i 4 veckor framöver!
Time to go..

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback