Söndag

Hej hopp!

Idag är humöret på topp, as skönt!
Igår hade jag en myskväll med pojkvännen. Vi tittade på filmen "Hancock". Den var faktiskt riktigt bra, jag brukar annars inte gilla "superhjältefilmer" men den här hade ett bra budskap, och den var faktiskt väldigt fin!
Har haft en skön dag då jag har suttit och pratat med mamma i typ två timmar, härligt. Mötte Sandra en stund också.
Nu ska jag sätta mig och skriva klart min labbrapport  och även plugga på ett naturkunskapsprov som vi ska ha på tisdag..
Men jag känner att det kommer gå bra att plugga :)
Ikväll ska mamsen laga en smaskig trerättersmiddag, så jag tänkte bara vara hemma och gå å lägga mig tidigt. För imorgon är det skola igen!


Roligt!

 Ha en bra söndag! :)


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback