SJU DAGAR KVAR TILL HEMAVAN!!

Jordens värsta bloggare den här veckan, men det har bara inte funnits tid!
Har praoat på dagis, älskar det! Trivs jätte bra med alla barnen och fröknarna är väldigt trevligt :)
Sen har jag jobbat två dagar, fikat med lisa och elli en kväll och pluggat en kväll..
Matte C tar all min tid på skolfronten, ligger lite efter så jag har ca.20 sidor att göra på en vecka..
Idag är jag ledig för jag tog av mitt gips igår, så det gör svinigt ont att röra på handleden.
Doktorn sa att det tar några dagar innan smärtan försvinner och en månad innan den funkar helt ordentligt igen...
Jag som trodde att det bara var att ta av gipset och sen var allt bra, men det var väl kanske lite dumt av mig...

I helgen har jag konfa möten både lördag och söndag.
Ska ut med Sandra förmodligen på lördag och ikväll funderar jag på att vara hemma.
Titta på Let's dance finalen och mysa med pojkvännen som man knappt har sätt på hela veckan!

Men nu måste jag sätta igång med en uppsats innan älskling kommer
För då lär det inte bli mycket plugg *blink*

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback