Måndag

Godmorgon!
Kom nyss till skolan, sitter nu mellan Elinore och Lisa. De två sitter och nördar på Facebook och jag sitter å nördar här.. Egentligen borde vi skriva våran svenska nyhetsartikel eftersom vi ändå sitter på en svenska lektion men det känns inte så frestande!
Har haft en otroligt skön söndagskväll zappandes framför tvn med pojkvännen min, sen har jag haft en skön lång sovmorgon. Dock har hans värme i hans rum pajjat så efter att han giock upp vid halv sex så blev det lagom kallt.
 Nästa lektion är prov, lagom kul. Måste ha MVG!!

Lisa berättade nyss att det ska komma en Green Street Hooligans 2, detta känns otroligt lame. Vi kollade nämligen på trailern och det handlar om när de är inne i fämngelset, man lyckas nästan aldrig göra en bra uppföljare till såna här filmer!

Kom nyss på att vi har prao nästa vecka igen, det ska bli skönt! Då ska jag även få ta bort mitt gips, YES :D
Har börjat tröttna ordentligt på att ha en bruten arm..

Men nu ska jag göra någon nytta!
Puss

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback