Måndag igen

God dag!
Igår var jag så duktig, pluggade massor!
Åkte sent igår kväll till Björn och sov där. Mysigt.
Idag började jag skolan halv tolv, underbart skönt.
Har två lektioner sen ska jag och Lisa dra in till stan..
Jag måste nämligen bryta mitt shoppingförbud för det är så att min älskade mamma har lyckats råka slänga mina ända finskor.. Därför är det väldigt vikitgt för mig nu att köpa ett par nya. Fast som tur är så har hon sagt att hon kan tänkas sponsra halva, eftersom det delvis är hennes fel...

Sen ikväll ska jag plugga på mitt naturkunskapsprov som jag har imorgon! Fick tillbaka mitt prov i ULS, det som jag kämpade så mycket för, och fick MVG på det. Gud så glad jag blev. fick även en VG på min svenska analysuppgift och det är jag merän nöjd med!!

Nu ska jag åter gå till att konsentrera mig på skolarbetet!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback