"jag är rädd att jag en morgon vaknar och han inte vaknar med mig"

Idag är jag söndags-seg. Jag hatar att vara söndags ses, värsta jag vet!
Heögen bjöd på några kraftiga vändingar och svek.
Men efter att ha sovit i nästan 16 timmar så känner jag mig redo att glömma det.
Det har inte varit någon topphelg direkt, men igår var väldigt trevligt.
Såg även Robinson, och det var faktiskt riktigt bra!

Nu ska jag iväg på en jobb grej om en kvart, sen ska jag bara slappa och plugga ikväll.
Nästa vecka är det prao, najs!
Sen ska jag också få ta bort gipset på torsdag, Yippie!
och så ska jag fika med Elli och Lisa på tisdag.
Föräldramöte på onsdag och jobb på trosdag,,
Så veckan är i stort sätt redan uppbokad!

Ha det bra :)

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback