Härlig dag!

Idag har jag varit jätte duktig och städat mitt rum. Jag har även räknat matte och läst i min svenskabok!
Jag har även ätit en smarrig middag. hämtmat från Thaien i Sockenplan, mums!
Nu har jag tittat på fyra avsnitt av sex and the city och fixat med mina naglar, de blev jätte fina!
Älskling kommer snart då ska vi gå å hyra en film och köpa lite snask sen ska vi mysa hela kvällen<3

Igår jobbade jag till elva, påvägen hem gick jag förbi någon lokalfest i tallis.
Träffade på några jag kände annars var det bara småfyllefjortisar där så jag drog till midsommarkransen och mötte upp Lisa och Elin på en fest. Mötte upp Björn som var skitpackad i T-centralen....

Idag har jag betalat av ett lån som jag har haft till mina föräldrar sen Londonresan på 4500 kr, jätte skönt att bli av med det! Även skönt att alla pengar jag nu tjänar går direkt ner i min egen ficka :D



Igår i skolan satt jag, Lisa och Elinore och snackade om vilka festivaler vi ska åka på iår..
Jag har redan en bestämd och det är Sweden Rock i början av juni. Sen står det väl mest mellan Peace and Love och West of West..  Pojkvännen vill iförsej ha med mig till metaltown, men det är inte direkt min musik smak där! Fast Disturbed kommer iförsej dit å dem e bra. Sen e det ju lagom coolt att se Slipknot live, och Marilyn Manson =P

Bra med West of West:
Arctic Monkeys, Lily Allen, Rise against. Även att det ligger i Göteborg, då kanske jag kan får gå på lisaberg (WOHO!)
Dåligt med West of West: Ingen tältfestival, alltså dyrare och svårare för oss minderåriga. Sista helgen innan skolan börjar. Än så länge sä har de bara tre bra band bokade.
Bra med Peace and Love: Dia psalma, Backyard babies, Mötley Crüe, Lars Winnerbäck, Sonic Syndicate, Thåström, Håkan Hellström, The kocks! Alla dessa underbart bra band, tältfestival, hyfsat nära stockholm.
Dåligt med Peace and Love: Jag kommer fan inte på något^^ haha. Eller jo jag kom på en grej. Det krockar med Metaltown, så man kan inte gå på båda..

Vi får se hur det blir!



Nu ska jag titta på film, antingen Handcock eller Get smart..

Pusspuss!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback