FEM DAGAR TILL HEMAVAN

Snurrar i huvudet, är det värt det?
Är det vi har bra eller dåligt?
Så mycket frågetecken som finns och så lite svar.
 




Nu har jag jätte bråttom egentligen, men jag pallar inte skynda mig!

Natten var väl helt okej, avslutades dock i tallkrogenscentrum vilket kändes lame.
Men annars var det väl hyffsat.



Ligger och lyssnar på Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå
Grymt härlig låt
"Himlen är oskyldigt blå,
som ögon när barnen är små.
Att regndroppar faller som tårarna gör,
rår inte stjärnorna för.
Älskling jag vet hur det känns,
när broar till tryggheten bränns.
Fast tiden har jagat oss in i en vrå,
är himlen så oskyldigt blå."

Den betydde mycket för dig&mig förut
men nu har allt glömt
jag saknar dig
du betydde allt för mig
men du lämnade mig kvar
och jag hatar dig för det


Nu går jag

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback