Ännu en gång

Somnade helt fullt påklädd igår, sminkad och utan att borsta tänderna.
Det känns inte så fräscht!

Imorse så svimmade jag och så har jag sjukt hög feber.
Så som ni förtsår så har jag varit hemma idag.
Har inte orkat göra något, har bara legat i soffan
utan tv bara lite lugn musik i bakgrunden.

Nu har jag duschat i hopp om att må bättre, men det funkade inte.
Måste till kyrkan idag för det är röstning av nya styrelse och det måste jag vara med på!

Sen är det Grey´s Anatomy ikväll och det får inte missas!
Ska göra lite chokladpuddig nu som ska stå hemma i kylen och vänta på mig när jag är i kyrkan!
Grey's + Chokladpudding = BÄST!

Nu ska jag försöka sminka över min bleka hy och ringarna under ögonen så att jag ser hyffsat frisk ut!
pussokram

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback