weekend

God morgon!
Igår hade jag en trevlig kväll.
Först lite middag at my place med Jenny, Lisa och Elinore.
Kycklngtacos stod på menyn, det var smarrigt.
Jag och Lisa åkte sen vidare på fest med Sandra och hennes tjejkompisar.
Vi var i Solna hos någon kille..
Jag och Lisa förfestade lite fär sen drog vi vidare till Mira i sumpan
där vi spelade kort, umgick och tittade på film :)
Wigge kom och hämtade mig vid halv två, väldigt snällt av honom!
Sovit jätte konstigt med jobbiga drömmar..
Men hoppas det blir bätte inatt om jag kanske får sovsällskap..
Planer för kvällen gick nyss i kras, jag måste sitta barnvakt..
Aja jag var ju ute igår iaf, det kan ju faktiskt vara skönt att bara kolla på film och ta det lugnt..

Nu ska jag in och ta en dusch sen får vi se vad som händer :)

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback