Tråkig lista men det var länge sen

Vilket är ditt livsmål: "til death do us apart", leva lyckligt.
Vad har du för puder: Isadora på vintrarna när man e blek, annars använder jag inte det..
Har du använt någon hårprodukt idag: Schampo, balsan, platttång och någon sort gegga som plattar det =P
Vad använder du för parfym: Jag använder nästan aldrig det, någon gång på fest och då har jag, Christina Augileras, en från puma och en från Lancome.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu: 2 stycken
Var är du nu: I mitt rum
Har du bråkat med någon idag: Nej..
Saknar du någon nu: Nej :P
Röker du: Nopsie
Dricker du alkohol: Ibland, fast bara måttliga mängder ^^
Tar du droger: Aldrig gjort, aldrig göra.
Vad köpte du senast: En bulle ^^
När var du i en affär senast: Igår
Mötte du någon du kände då: Nej, skönt ^^
Tycker du om dina grannar: De som bor till höger om oss är jätte sköna! Resten är väl okej?
Använder du icq eller msn: MSN
Hur många datorer finns i ditt hus: 6 stycken
När fick du senast en present: I lördags :D
När gjorde du senast något riktigt dumt: I höstas
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: Ja, Elli och Lisa. Sen Jenny ibland :)
Har du några högklackade skor: Japp, det behövs^^
Vilken är din favoritfärg: Svart, mörklila och korallfärg :)
Har du blivit hotad via telefon: Japp Japp
Goth eller pop: Då skulle jag nog säga pop ändå..
Vad har du för planer till helgen: Många, skriver de i ett inlägg sen istället^^
Har du en hårborste i din väska: Japp, jag har allt i min väska.
Har du stadigt sällskap: Stadigt..hm.. Nää det kan vi inte kalla det :P
Hur många lampor har du i ditt rum: 14 st^^ varav 9 e spootlights =P
Varför är alltid tak vita: Snyggt? lätt att matcha^^
Vill du ha barn: Ja, fyra stycken :D
Vilken färg har du på dina underkläder nu: rosa xD
Gillar du dokumentärer: Om det är om något intressant, ja. Annars GOD NO!
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, då fyller jag ju arton :D
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Nope, men många säger att de tror att jag är äldre för att jag e så mogen ^^ YEY man får skryta i sin egen blogg!
Har du rakat dina ben någon gång: haha japp, senast igår :)
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska.
Skulle du kunna ha silikonbröst: Hm, nej det skulle jag inte i nuläget (xD) men om jag varit "planka" så skulle jag kunna tänka mig det. Och om jag får hängbröst vid trettio så kan jag tänka mig att göra bröstlyft om jag mår dåligt av det!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: Jag tycker om findlands regler. Att man får köpa alkoholhlatiga drycker som e under 21% när man är Arton och starksprit när man e 20.
Cigaretter då: 18.
Borde man få röka på pubar: Ja.. om ägarna väljer det så. jag tycker inte att det ska vara förbjudet.
När fikade du senast: idag?
Har du kvar dina barndomsskivor: Någonstans...
Hur många hål har du i öronen: japp 7 stycken
Vem pratade du med senast: Många människor på mötet..
Vad pratade ni om: Lördag

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback