How can you see into my eyes like open doors?

Nyårsafton var väldigt lyckat! Jag hade det jätte trevligt med alla ålänningar!
Vi förfestade först hos Johannas kompis Gustavs kusin Malin, sen drog vi
vidare till  en kille som heter Conny där vi firade tolvslaget.
Vi drack Champange och smällde raketer, dansade och hade det mycket trevligt!
Johanna och jag var hemma vid halv fem ungefär.

Igår blev det en lugn dag med filmen "djävulen bär prada" och sen tog jag båten hem..
Var hemma halv tio igår kväll så det blev sängen för mig direkt.

Vid tolv väcktes jag av en människa som busringde,
minns inte riktigt vad vi pratade om men jag har för mig att det var något om kondomer (?).
Hoppas de hade det kul iaf! Jag funderar på bara vem det kan har varit..
Det kan ju omöjligt vara någon i min ålder eftersom det är småbarnsbeteende
så jag funderar på om det var kanske min lillasysters kompisar som är 13,14 år..
Det måste det varit ! :)

Om två timmar drar jag vidare till Öland där jag ska spendera de närmsta
dagarna med spel, shopping, sömn, gos och  avslappning! 
Ska också bli kul att träffa den nya lilla Jämtinaren,  Johanna.

Eftersom jag inte har ens börjat packa än eller duschat så är det bäst
att jag sätter igång med det nu direkt! Jag vill ju inte missa bussen...

Hoppas ni har haft ett bra nyår och fortsatt trevligt jullov!


Säg något?
Postat av: Shoufa

du kommer bara skemma ut den der knatten so den kommer mo doligt av de^^



(sitter i thailand dar av stavningen)

2009-01-03 @ 16:14:08
Postat av: Shoufa

du kommer bara skemma ut den der knatten so den kommer mo doligt av de^^



(sitter i thailand dar av stavningen)

2009-01-03 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback