Well it's gone now and it's not returning.

Nu är jag klar och redo för att åka.
Jag har säkert glömt något viktigt, det gör jag alltid.

Det ska bli skönt att komma bort lite, bara vila och tänka.
Det är mycket som ska beslutas och göras nu den närmsta tiden.
När jag kommer hem så sätts allt igång igen
skola, jobb, vänner och du.


Bilden väcker många minnen.
Den är tagen när jag var ute i skärgården med Amanda (min dåtida bästa vän).
Vi gick i sjuan, och allt var så bra just då.

Tänker ofta tillbaka till den tiden i mitt liv, allt hade blivit så bra då.
Jag hade lagt av med skiten och gett mig själv en nystart.

Oj, nu måste jag åka!


Säg något?
Postat av: Shoufa

har hela de det fotoalbumet hemma^^ tonvis me bilder po dig fron 7/8:an xD

2009-01-03 @ 16:16:39
Postat av: Karolina

Vakert ^^

2009-01-06 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback