Klaga lagom

Jag är trött, verkligen jätte trött.. De här medicinerna tar död på mig, orkar knappt gå i skolan.
Plus att det ar en skit dag i skolan idag,
Jag var i god tid imorse, går till t-banan vid åtta.
Tunnelbanan har då pajjat så jag får vänta på nästa,
det blir tight med tid med jag tänkte att jag hinner nog om jag snabbar mig på.
Fel dag att ha högklackat, såg när läraren stängde dörren.
Sen fick jag vänta typ 10 minuter utanför. Gjorde en uppgift på 10 minuter.
Satt och väntaade i 70 minuter på att få veta mina omdömmen i psyk.soc. och u.l.s.
Då har in lärare missat en av mina uppsatser och min handledare har glömt skicka in mina omdömen från praktiken.
Så jag kunde inte få veta mitt betyg men han sa att jag hade fått MVG på allt hitills så jag hoppas på det :)
Sen var det lunch på menyn stod det CHILI CORN CARNE, USCH!!!
Jag äter nästan allt men inte bönor.
Sen satt vi och väntade i 1 h och 45 minuter till på att våran nästa lektion skulle börja,
när vi gått upp till lektionen (6 trappor!) så får vi veta att lektionen är inställd. KUL!
Fan vad menningslös dag asså..
Sen drog jag in till stan med Elli och Lisa, fixade mitt SL kort å lite små grejer.
Stötte även på min kusin :)
Nu har jag käkat middag och ska snart börja plugga, ska bara loda runt här lite först
Puss!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback