Kalendern är full

Idag har jag varit hemma från skolan. Hade en sån grym mensvärk imorse att det kändes som om hela magen krampade. Så idag har jag tagit ipren och sen legat i soffan med värmekudde större delen av dagen!

Imorgon börjar jag halv elva då ska jag på möte med Helene på pysslingen, efter det blir det en extra lektion i matte eftersom vi har nationella nästa vecka. Jag tror att vi har engelska som sista lektion.. Men är inte helt säker!
Ska hämta Iris från dagis halv fyra, hoppas på att kunna vara hemma till åtta imorgon för jag måste börja plugga på ett prov som jag har på fredag.

Resten av veckans planer:
Onsdag: Skolan 8.20-14.20
                16.00-18.00 Middag på resturang med familjen.
                19.00-23.00 (?) Oasiskosert!
Torsdag: Skolan Temadag 09.00-15.30
                  Passa Maddes lägenhet + katt (tors-sön)
                  Plugga U.L.S och Matte.
Fredag:Skolan 08.40-15.05 (prov i U.L.S)
               16.00-00.00 STUH med Ungdomsgruppen.
Lördag: Hela dagen spenderas på Graningestiftsgård
               19.00 Pappa hämtar
                19.30- ??? Middag med familjen + Fredde med familj.
Söndag: 07.00-14.00 jobba
                18.00 Middag hemma hos Björn.

Så min vecka är ganska så fullbokad.. Fattar inte hur jag ska kunna plugga in ett helt prov plus massa matte mitt i allt det här.. Sen måste jag också städa mitt rum i veckan. Ska rensa hela min garderob och kanske möblera om.. 
                



Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback