Aggressioner

Idag har det varit en riktig piss dag rent ut sagt.
Jag har gjort allt för att inte öppna munnen och skrika ut min ilska.


På senaste tiden har jag varit något så enormt klantig att jag knappt står ut. 
Jag brukar vara klantig men nu är det helt ofattbart.
På en dag lyckades jag: Tappa en hundralapp, riva sönder en tjuolapp,
tappa ut en hel 50cl öl i min dyra italienska väska med massa viktiga saker i
(allt förstört, därebland mina splitter nya hörlurar förr 500 spänn).
Dagen därpå lyckades jag med att spilla rött nagellack på mina asdyra favorit strumpbyxor och golvet,
Tappa en hel tacos på golvet, sen en till.
Ramlade på isen två gånger och råkade även spola ner min nya kajal i toaletten.
IDAG har jag lyckats med att slå i mitt finger i en lyktstolpe(fråga inte hur), jag hällde skållhett vatten över hela mig, brände tungan på mitt te, glömde min telefon i klassrummet, 
Sen som grädden på moset tappar jag ut HELA min väska på tunnelbanan. 
Alla mina saker hämnade på de tre personerna jag satt brevids fötter.
Tamponge, p-piller, deo och allt rullade runt i gången '
medans jag förnetriskt sprang runt och försökte plocka upp allt. 
  
Sen utan att åka hem emellan så hoppas jag på att få åka hem till min pojkvän.
Gnälla och kramas.
MEN NEJ!
Då berättar han att han har pratat med ÄCKELmänniskan
vilket gör att jag nu sitter as förbannad vid hans dator och vägrar vara trevlig mot honom.
TACK FÖR DEN!!!

Jag har huvudvärk, jag vill sova och glömma bort den här dagen.
Men nej det kan jag inte heller för NU måste jag sätta mig och plugga U.L.S

Jag ser framemot koserten imorgon. Bara lyssna på musik och slippa prata i flera timmar.
Sen ska ajg hem och pussa på min bebis, johanna som nu e 9 månader.
ÅÅH vad underbart det ska bli att gosa med henne igen.
Jag ska ta bild så ska ni få se den senaste jämtinaren.

Men nej, nu e det dax att förlåta pälsklingen och låta honom be om förlåtelse.
GODNATT!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback