Trevlig helg.

Oj vilken helg, jag är helt slut!!!
Nu sitter jag hemma hos Björn, ska gå å lägga mig snart.
Idag har jag varit i kyrkan, sen har jag och Björn lagat en trerättersmiddag åt min familj. Det blev jätte gott!
Igår var det kyrkan, sen ekerö hos min kusin som fyllde 20, efter det firade vi Kalle som fyller arton idag.
I fredags var jag i barkaby med Lisa och tjejerna med Micke och Wigge, det blev trevligt. Men jag blev jätte snurrig i huvudet så fick ta taxi hem vid två. Men det var ändå trevligt så länge det varade! Micke hade en ny liten mops valp som var hur gullig som helst, den somnade på mig och började snarka. Hur underbar som helst!!
Imorgon är det back to school, sen ska jag skriva klart en svenskauppsats som skulle varit inlämnad i början av december.. Lycket Carro!

Jag har lyckats att typ stuka tummen eller fått en spricka, jätte ont gör det. Den är lila och jätte svullen, skulle åkt in till sös idag men jag med min doktorsskräck klarar inte av det så om det inte blir bättre snart så får väl någon tvinga in mig dit.. Det är lixom inte på tummen utan under tummen ovanför handleden, så hela handen blir halvt handikappad, får se hur det går i skolan imorgon då, på bilden... Får väl knapra lite piller så det blir bättre..  

Den här veckan händer det inte så mycket speciellt, frivilligarådsmöte på onsdag. Sen får vi se om jag ska jobba något..

Men nu ska jag sova, eller det kanske går något bra på tv?

Pussokram!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback