Torsdag

Hej hopp!
Nu är jag hemma efter en låång dag. Först var jag i skolan där allt drog igång direkt.
Kul att träffa Lisa, Elli och Jenny igen :) Fast Lisa har jag ju träffat under lovet också.
Åkte hem och stekte pannkakor och åt dem sen åkte jag in till en salong på S:t Eriksplan och gjorde gelnaglar med fransk manikyr! Fick det av mamma i julklapp och det blev hur fint som helst!
Nu har jag varit hemma och ätit middag sen ska mamma och jag åka och storhandla mat!

Jag har länge funderat på att göra ett 2008 års resumé men jag har så dåligt minne så jag har ingen anning om vad jag gjorde innan sommarn^^ och det jag minns är väldigt personligt.. Sen har jag nästan inga bilder heller så de e ju inte heller så kul men jag skulle vilja ha en som man kan titta tillbaka på när man är äldre!

Men nu måste jag dra! ha det bra puss!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback