Naturskit..

Jag är helt slut. Efter skolan åkte jag och klassen till Naturhistoriskariksmuseet på studiebesök. Det var typ hur tråkigt som helst, verkligen meningslöst. Ja, efter det har jag inte gjort något annat än att ätit middag, bråkat lite med min syster och nu sitter jag här.
Planer för helgen då? Nu ska vi se vad jag ska göra... hmm...
Imorgon ska jag på ultraljud på sjukhuset, sen ska jag handla lite nödvändiga grejer som schampo, nagelack, hårmouse, nagelfilar m.m. Sen ska Jag, Lisa, Elinore och Jenny laga middag hemma hos mig, kanske föra lite också. Sen ska vi dra vidare ut, vi får de vart vinden för oss.. har planerat att sova större delen av lördagen, sen funderar jag på att kanske träffa Olof, eller myskväll med S? Vi får se lite.. Beror på hur jag mår ^^ Söndagen ska jag spendera med att plugga och laga middag. Roligt roligt.. Men det brukar vara vad söndagar går till.

Nästa vecka ska jag äntligen börja jobba igen, känns jätte skönt!

Men nu måste jag sätta mig min mina j*v*a matteböcker igen..
Bye Bye.

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback