Home again

Nu är jag hemma i lilla Tallis igen. Jag har haft det jätte bra hos Nicke och Cissi i Färjestan. Har ävent träffat Fredde, Jessika och deras lilla dotter på 6 veckor Johanna. Hur gullig som helst. Vi har spelat kort och wei (stavning?) på kvällarna/nätterna, vi har ätit gott, promenerat och haft dert allmänt bra :)

Nu ska jag packa upp, städa, duscha och sen ska jag titta på film och snaska på något gott.. Middag borde jag nog laga också, vad är jag sugen på?

Imorgon ska jag fixa allt innan skola börjar, städa rummet (eftersom jag vet att det inte kommer bli av att jag gör det idag), plugga och tvätta.

Satt nyss och pratade med S, jag saknar honom något grymt. Men snart kommer han hem igen :) Hoppas han har haft det bra på sin lilla semester.. Han skrev ett jätte gulligt mail till mig som fick mig att släppa en liten tår! Puttnutt.. ^^

Men nu ska jag fixa middag till mig, sushi ican? :D

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback