9 piller om dagen!

hej hej!
Idag har jag varit hos doktorn och kissat i en burk, det visade att jag hade blåskatarr så nu har jag fått en medicin för det. Väldigt skönt efter som det gör jävligt ont och har feber =P
Sen gick jag till en annan doktor där jag fick två mediciner till med för magen istället. Sen ska jag iväg och göra några undersökningar som verkar skit hemska. Först ska jag göra en Gastroskopi, man sticker ner en kamera i halsen och filmer magen. Sen ska jag göra en Systoskopi, man sticker in en kamera i urinröret och kollar om jag har typ små urintvägar(??) tror jag om jag förstod rätt... Sen ska jag göra ultralju på mina njurar. När allt det här är klart så ska jag göra en fullständig allergiutredning för att exakt alla saker som jag är allergisk mot. Jag som är en sån fjant med alla olika doktorsprylar som sprutor, stick i fingret och röntgen.. Jag kommer gråta^^ Men det ska bli skönt att bli av med allt nu en gång för alla.

Jag har varit i skolan idag också, där hade jag min första bild lektion. Jag fick faktiskt ganska mycket beröm så jag var lite smått chockad.. Sen hade vi svenska där jag inte gjorde någon nytta alls..

Juste, en kul grej! Lisa och hennes tjejkompisar har hyrt en lokal på alla hjärtans dag. Så då ska det partas ordentligt! Det ska bli roligt, fast S hade nog hoppats på att jag skulle fira dagen med honom ..^^  Vi får se, han kanske kan hänga på...

Ikväll ska jag, sjuklingen, spendera kvällen i sängen framför mina matteböcker, sen ska jag titta på den här nya serien Lipstick Jungle. Den verkar ganska kul med lite "wanna be"  SATC..

Aja nu ska jag sätta igång här med mina polynomer och andragradsfunktioner..

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback