2008

Så här kommer det då mitt år 2008:

Januari:

Februari:
  • Jag var fortfarande tillsammans med Pysen i början av februari,
  • träffade ungefär samma personer som i Januari.
  • Började umgås mer och mer med Björn igen.
  • Jag spenderade mycket tid i kyrkan och hemma så lite som möjligt.
  • Blev konfirmationsledare.
  • Jag hatade verkligen skolan, tur att jag hade Sandra där!
  • Var på STUH med massa folk.
  • Festade i varje tillfälle jag fick.
  • Jag åkte till Aspnäs med ungdomsgruppen och jag röstades in som styrelsemedlem.
  • Jag gör slut med Pysen.
  • Björn sa "allt eller inget"
  • Allt var väldigt förvirrat när februari månad slutade.


Mars:

  • Var i Åre med familjen + Björn, toppen vecka!!
  • Började träffa Olof mer och mer, nästan aldrig Pysen och Jocke längre.
  • Jag var med om en hemskhändelse men som äntligen fick dem att ta tag i saker och förstå.
  • Jag rymde/ blev utslängd hemifrån i 11 dagar då jag borde hos Björn.
  • Jag festade lite midre den här månaden. Var mycket hemma med Björn.
  • Åkte iväg till Hemavan utan någons vetskap om vad som hände i mitt liv.
  • Roligt i Hemavan, som alltid. Men önskade att jag hade haft en riktig vän där.




April:

  • I början fortsatte det som vanligt.
  • Jag umgick mycket med Sandra som lös upp mina dagar i skolan.
  • Jag var osäker på om jag valt rätt med Björn, jag höll mig borta hemifrån fortfarande.
  • Allt blev bättre i mitten av april, våren började kännas i luften.
  • Jag var hemma igen.
  • "Jag är stark och jag klara det här"


Maj:

  • Toppen månad!
  • Jag sökte in i till Norra real att få börja i BF2 till hösten och kom in.
  • Jag fick toppbetyg i skolan och jag umgicks mycket med alla mina nära!
  • Mina små konfirmander konfirmerades.
  • och vi hade en stor fest hemma för min storasyster som fyllde 18.
  • Jag hade några riktigt mysiga vårdagar med Björn m.fl.


Juni:

  • Går ut ettan väldigt nöjd med mina betyg och att jag klarat det första året i gymnasiet.
  • Jag åker på Swedenrock och har det riktigt bra med Pappa, Björn och många fler.
  • Sen jobbar jag på dagiset regnbågen i två veckor.
  • Midsommar spenderades på Björns land med hans familj+ mormor, morfar och hundarna.
  • Efter det drar jag och Olof som "kollo" ledare till skärgårn och var där en vecka!
  • Riktig toppen bra början på sommaren!



Juli:
  • Juli startar med att jag flyger ensam ner till Italien där jag träffar familjen
  • och har en slapp semester där i tio dagar sen bilade vi hemåt i Europa.
  • Fick en liten fas att jag var trött på allt men det var över på en vecka ungefär ^^
  • Var hemma en vecka i stockholm och mös med Björn.
  • Vi va på lite olika grillfester eller bara var med varandra.
  • Sen åkte jag till Öland med älskade Sandra, vi hade det jätte bra där!
  • Sen när hon åkte hem efter en vecka så stannade jag kvar en vecka till och jobbade.
  • Det här var också en väldigt bra månad! och vad brun jag var^^


Augusti:

  • Var somsagt på Öland första delen av av augusti
  • Sen kommer jag hem, bor ihop med björn i 10 dagar då familjen är på Gotland.
  • Vi festade och hade det helt okej.
  • Jag börjar i en ny klass och i en ny skola och jag trivs riktigt bra!
  • Sista helgen i Augusti gjorde jag slut med Björn.
  • Var med Klara endel också.



September:

  • Skolan sätter igång ordentligt och på helgerna lever jag ljuva singellivet,
  • Festade gymt mycket, med alla möjliga olika.
  • Lekte av mig lite^^
  • Ångrar mitt beslut med Björn och ber om att få tillbaka honom.
  • Råkar göra en jätte dum grej så jag sabbade den chansen.
  • Tappade kontakten med honom helt.
  • Umgicks endel med Hanna och mycket med Olof.
  • Bytte klädstil till lite mer annorlunda.Och färgade mitt hår svart/vitt.
  • Började även umgås med Hugo lite.
  • Det var också en helt okej månad, den hade sina ups and downs men endå kul på helgerna!


Oktober:

  • Jag åker tll London med Johanna i fyra dagar, jätte kul!
  • Bråkade mycket med de tre första veckorna.
  • Sen bär jag kommer hem spenderas tiden med att jobba, plugga och festa.
  • Träffade Hugo mer och mer.
  • Höll mig inne på mitt rum för det mesta annars.
  • Jag saknade Björn endel, tryggheten.
  • Jag hade Halloween fest.
  • Umgicks mycket med Olof och pysen endel.
  • Annars Sandra, Hanna, Ellinor, Jenny var jag mycket med.
  • Niclas var också en person som det spenderades lite tid med!


November:

  • Allt blev värre och värre, jag gick mer och mer utför.
  • Festade för mycket, träffade för mycke killar.
  • Slarvade med skola och jobb.
  • Rasade 7 kg i vikt och fick nya magmedicin.
  • Hanna och jag hamnade mitt i värsta slagsmålet mitt i natten i Bagis.
  • Hade ingen kontakt med Björn alls.
  • Var mycket med Hugo, Ellinore, Gogge och Lisa.
  • Fick nytt barnvaktsjobb hos Iris, trivs jätte bra!
  • Jag bar på mycket Ilska emot de flesta.
  • Glider ifrån Hanna här också.
  • Tre gånger under månaden fick jag stå i olika polisförhör.
  • Hemskt. Men kul!

December:

  • Jag fyllde 17 år.
  • Fortsätter vara ute på olika sidor stan och festa hela helgerna!
  • Jag hade ju väldigt kul i de här tre månaderna med det jag gjorde var ju inte direkt bra kan man säga.
  • Jag fick upp kontakten med Björn igen. Väldigt förvirrande.
  • Jag blev väldigt trött på en "vän" till mig som hellre pratade bakom min rygg.
  • Jag umgicks mycket med Hugo, Ellinore och Lisa.
  • Även med Pysen, Ellinor, Sandra och Jenny.
  • Ingen julkänsla alls och det var precis att det blev en julafton hemma hos mig (för mig).
  • Björn åker till Thailand efter att ha sagt att han vill bli min igen.
  • Jag åker till fjällen, lagom kul.
  • Jag åker till Åland och firar nyår med Johanna,  Riktigt kul!
  • Året slutar med att allt är ganska okej.





Här var då mitt år 2008, har inte skrivit så mycket men jag ville göra en som jag kan läsa senare i livet :)
 2008 gjorde jag mycket saker som jag inte gjort förut, jag förändrade min självbild och jag gjorde många resor! Jag hoppas på ett lite lugnare 2009 :)




Säg något?
Postat av: Niclas

Du hann med en hel del :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback