-

Sa ju att det inte skulle bli av att städa rummet idag... Blev pratandes med mamma om "livets mirakel" istället och hon berättade att jag ska på bio imorgon och se Australia! Den verkar jädrans bra så det ska bli trevligt, vi ska även käka på min favoritresturang melanders fisk innan. MUMS ! Hon hade också fått en biljett över till Oasis konserten, så givmilda hon ger den till mig :D Jag är inte ett överdrivet stort fan av Oasis men några låtar är riktigt bra! Gillar egentligen lite hårdare musik..

Snart börjar "legenden om Zorro" på tv, den ska jag se! Men först ska jag hoppa in i duchen och skrubba mig ordentligt ren, ska bli skönt!


En film med Jude Law och Nicole Kidman kan aldrig vara fel!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback