Nästa vecka..

Nästa vecka är det praktik igen, det ska bli jätte skönt att komma bort från skolan en vecka.
Imorgon är jag ledig, WOHO, dagisfröknarna har nämligen planeringsdag.
På torsdag ska vi till Ågesta och göra något med klassen och massa brandmän, man skulle ha kläder som man inte var rädd om så vi får se vad de har hittat på..
Förra  veckan började jag att läsa matte C på distans, vi får se hur det går..
Jag har iaf Jenny som räknar det tillsamans med mig :)
Mamma är  jätte stolt =D

Nu ska jag tillsammans med Mamma och Pappa titt på Beck.
Jag trodde jag hade sett alla beck filmerna men "flickan i jordkällaren" känner jag inte igen..
Vi får hoppas att den är bra!
Jag är så otroligt sötsugen så jag ska göra en razzia i vårt skafferi på jakt efter snask!






Så mycket minnen till den här låten.
Ted Gärdestad, vilken talang!


     

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback