Måndag

God morgon bloggen!

Nu gick jag upp, snacka om att vända på dygnet?
Jag hade nog legat kvar i sängen någon timme till om jag inte hade varit så hungrig.
Så nu sitter jag på tre goda toast med övderviet mycket ost på! MUMS!

Idag ska jag fixa lite i rummet sen ska jag på styrelsemöte i kyrkan :)
Har alltid lika roligt med styrelsen!

Efter den här ordentiga förkylningen är jag helt slut..
Det enda jag orkar göra är typ att sitta eller ligga ner.
Plus att hostan fortfarande håller i sig, inte kul!
Men det blir nog bättre snart!

Idag e jag iaf på toppen humör vilket är himlans trevligt!



Imorgan är det en ganska stor dag kan man säga..
10.02.2005 blev jag tillsammans med Björn.
Alltså exakt fyra år sen imorgon.
Så de e ju ändå en ganska stor dag ^^
Fast vi är inte såna som firar årsdagar eller sånt..
Vi får väl se om det händer något speciellt.
Bara jag får spendera dagen tillsammans med honom så e jag nöjd =)

Sen är det ju även Alla hjärtans dag på lördag..
Fast jag gillar inte den dagen, lagom lame =P
Lisa och hennes tjejer ska ha lokalfest då så vi ska nog dit :)
Nice!







På onsdag börjar jag på mitt nya jobb, det ska bli jätte roligt.
Skönt också att få in lite pengar att lägga i spargrisen till sommaren ;)
Så nu jobbar jag alltså som barn vakt hos tre olika familjer.
Två här i tallis och ett i hammarbyhöjden.
Trvis som fisken i vattnet hos alla tre :)






Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback