-

Dom ser ut som idioter, men bra musik gör dom!
Här med låten "Love hurts".






När du har kommit så långt som du föremår

och står vid avgrunden till det okända.

Håll fast vid tron att en av två saker kommer att hända:

Antingen kommer du att hitta en stadig grund att stå på

eller så kommer du att lära dig flyga.

 


 

 

Det blir nog ingen skola för mig imorgon, men jag borde försöka följa med min bildklass till moderna museét på eftermiddagen... Jag är ändå ganska nöjd med min dag idag, jag har pluggat och gjort lite andra nödvändiga grejer. Nu har jag bara städning av mitt rum kvar vilket innebär både garderobstömmning och ommöblering.. ska bli skönt att förändra lite här :) Men nu ska jag så å lägga mig.

God natt!

 



Än en gång lägger jag mig ner, lutar huvudet mot kudden och blundar.

Förut hade jag öppnat ögonen igen, rädslan för mörket är för stark.

Nu fortsätter jag blunda när jag känner två armar runt min midja

som sakta kramar om mig och drar mig närmare.

Nu ligger jag på den lyckligaste platsen på jorden, i din famn. 

 


 


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback