Tisdag

Idag satt jag skrev nationella prov i Matte B i 39,5 graders feber, 3 ½ timme tog det. Snacka om att jag är död nu. Kom hem från skolan vid kvart i sju, sen dess har jag bara ätit och slappat framför TV:n. Funtar starkt på att gå å lägga mig nu direkt..

Imorgon har vi idrottsdag. Jag, Lisa och Elinore ska spela badminton i friskatihallen mellan 13 och 14... Det är ju inte särskilt ansträngande men mamma förbjuder mig att gå om jag har feber.. Jag har riktigt sunkigt dålig närvaro i skolan så det är inte särskilt smart att vara borta så mycket.

Andra viktiga saker som jag ska göra imorgon är att fixa praoplats inför nästa vecka och sen ringa ett jobbsamtal, är lite nervös inför det men det kommer nog gå bra.. 

Det är även ungdomsbrupp imorgon i kyrkan som jag skulle behöva gå på..

Andra planer för veckan är typ Moderna Museét med min bildklass på torsdag eftermiddag. 
Sen ska jag göra gastroskopi på fredag. Då fyller också älsklingen år så då ska jag äta middag med honom och hans släkt. Efter det ska väl han firas med sina vänner.. Hoppas de inte ska på krogen, jag vill ju också vara med ^^  

Vi hörs!


Breaking Benjamin- Dance with the devil

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback