Sluta vara så jävla fega och säg det till mig istället!

Sitter här vid datorn nu igen, kom nyss hem :)

Igår fyllde älsklingen år, han fick en Hugo Boss parfym av mig som luktade smarrigt!
Kvällen var händelserik, men nu känns allt om igår väldigt bra! :)
Som vanligt slutade kvällen med slagsmål..!

Nu sitter jag här och försöker komma på någonting viktigt att göra förutom att rensa min älskade garderob.. Jag har så mycket kläder nu att inte ens hälften får plats i min lilla (läs: stora) garderob. Jag måste seriöst sluta shoppa! Men jag har iaf möblerat om nu iaf och jag är verkligen jätte nöjd. Mamma och syrran var på IKEA idag så de fick köpa med sig två stora gröna golvväxter hem till mig, de kommer passa så bra här i rummet :)

Men nu måste jag väl sätta igång ändå.. Blääää..
Får tvinga hit Börnie och sällskapa med mig!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback