Sjuklingen skriver ett inlägg

Dålig update på bloggen, fy skäms!
Men jag har en bra ursäkt.
Har nämligen legat med influensan,
det betyder 40 graders feber, hosta tills man spyr
och att ögon, näsa och öron rinner HELA tiden! 

Så som ni kanske förstår så har de närmsta dagarna bestått av
TV och sömn!
Thank God for SATC och Grey's..



Jag har lärt mig någonting nytt här på bloggen
nänligen att förstora ord!
T.ex. idag är det

Alla hjärans dag!


fint va?
Jag är så stolt över mig själv just nu ^^



Idag ska jag fortsätta ligga hemma i min soffa, första dagen utan feber ska firas
med en tripp till ICA tänkte jag eftersom jag inte varit utanför dörren på evigheter känns det som..
Sen kommer älskling hit, vi ska äta en smaskig mys middag med lite gott vin och efterätt.
Melodifestivalen eller en bra film blir det också :)
Vi firade på stort i tisdags då vi hade våran fyra års dag, så vi tänkte bara mysa idag :)
plus att det är det enda jag klarar av att göra.. 

Men nu ska jag gå å göra en chesecake som vi ska smaska på ikväll!

Ha en bra alla hjärtans dag!



Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback