"han med muskler, piercingar och snus??"

Hej!

Idag är jag trött, men endå på ett bra humör. Börar verklirkligen på att vara förkyld, nu har jag varit det i 3-4 veckor.. De e iförsej grymt mycket bättre än det var förra veckan och i helgen med endå inte bra..

Igår gick iaf allt bra på jobbet, jag stekte pannkakor åt killarna och det gillade de jätte mycket!

Idag har det varit en långdag i skolan med förmiddagen på pysslingen, engelska och sen natur.
Jag och Jenny har även suttit och pratat om P100 (projektarbete) som vi ska göra..
Det finns mycket bra idéer..
Nu har jag varit hemma i ca två timmar, så jag har hunnit med att skriva labb rapport och ätit middag.

Nu ska jag damsuga lite och sen kommer Björn hit. Trevligt att träffa honom=)
Pusspuss  

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback