Någon som är avundsjuk på mitt schema?

Slapp vecka måste jag säga! I måndags var jag ledig så jag sov nästan hela dagen, sen var jag på möte och åt grekisk mat. Det var jätte roligt som vanligt!
Niclas, Sofi, Olof, Christoffer och Lena vilket gäng!

Tisdag hade jag en 50 minuter kort engelska lektion, vi spelade spel. Sen på kvällen var jag i Tensta och spelade in en del av en film. Fikade också med Rosanna och Jenny efter det! Träffade senare X, då klargjordes det saker. Första delen av onsdagen spenderades på sjukhuset, sen var var jag på ungdomsgruppen i kyrkan och bakade muffins! Idag hade jag tre små lektioner, slutade halv ett, och nu ska jag iväg och jobba :) Imorgon slutar jag 11.20 ska då in till stan och lunch med någon..
Mina helg planer får jag skriva sen för nu blev det lite bråttom!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback