Helt okej helg

Min helg har varit väldigt händelserik. Fredag så var det shopping med Hanna och Niclas, gjorde av med väldigt mycket pengar på väldigt onödiga saker, men vafan det skiter jag i.
Vad ska jag göra annars med pengarna om jag inte ska skämma bort mig själv ?

Sen hade vi en tjejkväll med massa prat. Kvällen slutade i Tallkrogens centrum med massa olika människor. Träffade även Pysen ett tag, vilket alltid är lika trevligt!
Vaknade dagen efter helt skakis med huvudvärk, men det var bara upp och hoppa och in i duschen sen bar det av till Lidingö där en tjej vid namn Angelica bor, hon går i min klass.
Mötte Alex vid centralen och kvällen blev väldig mysig och lyckad. Var dock väldigt trött så jag åkte tillbaka till Tallis vid elva.

Säg något?
Postat av: Niclas

Ja precis, man ska köpa onödiga saker ibland! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback