Förändring!

Jag känner att jag vill förändra mig lite till utseendet. Så imorgon ska jag boka tid till att färga håret och sen ska jag fixa ögonbrynen. Jag ska även ringa min lilla chef imorgon och fråga om hur mycket jag får i lön denna månad, om jag får mycket nog så ska jag även göra Gelnaglar på Fridas!

Hmm.. Jag har funderat mycket på vad jag ska göra med mitt hår och jag har kommit fram till två (tre) olika förändingar.
Antingen så ska jag:
Slinga håret i tre olika ljusbruna/blonda färger. Det kommer se naturligt och vanligt ut, inget överidriven förändring direkt. En enkel färg som jag vet att jag passar i, alltså inte särskilt vågat.
Eller så ska jag:
Färga mitt övre hår ljusblond och undre håret  i en mycket mörkare färg kanske till och med helsvart.
Detta skulle jag egenligen helst vilja göra. Det är väldigt annorlunda och nytt för mig. Jag skulle egentligen också vilja lägga in en ganska så dold rosa slinga i slutet av min snelugg, men det kanske blir för extremt? Grejen är den att man lever bara en gång, varför inte bara testa att sticka ut lite? Testa en helt ny grej!

Svårt val!

Säg något?
Postat av: Niclas

Vill du testa ngt nytt?

-Jag kan klippa dig! ^^

Postat av: Karolina

Haha väldigt roligt niclas :P

2008-09-25 @ 21:18:56
URL: http://karolinajamtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback