Förlåt, jag har så tråkigt.

Ditt namn?  Karolina 
Födelseår? 
1991
Hur Lång är du?
160,5 cm
Spelar du något instrument?
Jag kan D och A7 på gitarr? xD
Dina första tankar när du vaknar? Tre timmar till..
Vart befinner du dig just nu? Hemma i mitt rum
Biter du på naglarna? Nej, det är lika mycket bakterier som att slicka en toalettstol!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svart med röda detaljer
Har du några husdjur? Dammråttor..
Är du singel? Japp!
Vem är snyggast? Hm.. Jag vet inte. Jennifer Aniston är snygg..
Vem vet mest om dig? Oj, mina kuddar?
Vad vill du ha just nu? En god fruktdrink och en stor vit strand i Thailand
Ditt mål i livet? Stor lycklig familj!
Rädd för? Mörker
Hur gammal är den äldsta person du kysst? ööh? Typ 25-26?
McDonalds eller Burgerking? Donken är närmast
Sjunger du?
I duschen, självklart!
Vad har du för skostorlek? 35-36? Jag är en liten människa..
Vill du gifta dig? Ja, definitivt.
Kommer du överens med dina föräldrar? Mamma, ja nästan alltid. Pappa, nej aldrig.
Din hårfärg? Min riktiga är blond, just nu har jag svart/vitt hår !
Skor du hade på dig idag? Mina sneakers,
Vad sover du i? Sängen?
Kläder du har på dig? gråa yllesockor, svart gympa byxor, grå-vit randigt linne och svart kofta, plus mina sexiga (NOT!) glasögon.
Favoritårstid? Jag gillar sommarn för då är det lov, men jag gillar även både vinter och vår men jag AVSKYR hösten.
Hur svarar du i telefonen hemma?
Jag svarar aldrig i telefonen hemma?
Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer, ibland bara hej eller hallå min ibland blir det aa de e Carro
Sov du ensam inatt? Nej, busigt ^^
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Var påväg hem till mig från mitt secret place.
Vad var det senaste någon sa till dig? Sänk musiken, idiot! (trevliga människor här hemma)
Druckit idag? Te, Te och Te :) 
Vad är det för väder hos dig nu?
Jag bor i källaren så jag har ingen anning.
Godaste glassmaken?
Helt klart krossad choklad!
Drömmer du mardrömmar? Ja, väldigt läskiga!
Favoritklädsel? Stora jeans med ett tajt coolt linne och sneakers. Eller raggsocker och en stor tjocktröja (inga byxor bara hotpants)
Favoritgodis? En bit av varje sort i munnen samtidigt (det blir trångt men det går)
Hur många kuddar sover du med?
6 st..
Längtar du mest efter just nu?
Färga håret på fredag, annars halloweenpartyt på lördag!
Vad luktar det nu om du sniffar lite?
Ingenting? Suttit här ett tag så jag känner ingen lukt =P
Saknar du någon just nu? Nej, jag har det bra själv =)
Vill du har barn? Ja, fyra stycken!
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej inte direkt, jag längtar mer till min näst nästa då jag fyller 18 :)
Är du blyg? Inte en chans
Tycker du att du har fin dialekt? Jag har ingen dialekt nu men på sommrarna pratar jag ganska fin halvölänska :)
Tycker du om fester?
Ja, det är roligt. PARTY PEOPLE!
Tycker folk du är snygg? Vilken otroligt dum fråga, hur fasiken ska jag veta det?  =P
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej mitt hår är halvlockigt och fullt  idag.
Vad har du för planer till helgen? Fredag ska jag färga håret sen ska jag på fest inne i stan, på lördag är det Halloween maskerad party, ska bli grymt roligt!
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? Vilken intressant fråga! Jag tycker att det ska vara som de är i finland. Att man får vara 18 för att köpa alkohol upp till 21% (öl, cider och vin) och 20 år på stark sprit.
En bra film? Swordfish
Vem får en kram? Alla, jag är en kärleksspridare xD
Vem får en puss? Thihi (A)
Sprit, cider, vin eller öl? Mineralvatten? xD
Hund, råtta eller katt? Hund definitvit, råtter är jätte äckliga och katter är läskiga dock mysiga!
Tycker du om din pappa?
Han är väl okej, haha. han är ju min far :) 

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback