Sjuk dag

SItter och väntar på att bilderna från London ska ladda klart, jag är egentligen inte särksilt uppspelt att se dem eftersom jag är en sån person som alltid blir SÄMST på bild. Jag känner inte ens igen mig själv på bild. Vi får väl se om ni gör det?

Idag har jag varit hemma från skolan igen, mår fortfarande inte bra alls.. Ska väl försöka gå imorgon, iaf halvdag.
Jag har varit duktig och pluggat matte idag och ätit et hel macka! Igår blev det inte mycket mer en än kopp te på hela dagen.. Men nu kände jag att jag var tvungen att äta..

Roliga nyheter kom igår.. Snart ska ni få veta. Jag och Hannsi ska bara prata ihop oss lite till!

Nu väntar jag bara på älskade höstlovet som kommer snart!



Hösten är mysig och vacker, men ganska deprimerande.

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback