Rubrik?

Ojojoj hur fel kan man ha?
Jag trodde att du hade förändrats, växt upp. Jag har t.o.m. sagt till några vänner "Han verkar faktist ha förändrats, kanske gjorde jag fel i att dumpa honom? Han kanske har växt upp ändå.." Men nu är allt lika klart som vatten att du inte att förändrats ett dugg.
Skönt, skönt nu har vi det problemet ur vägen iaf!


Olof gick nyss, det blev inte så där överdrivet mycket med sömn för oss inatt eftersom vi gick och la oss vid fem sen ringde Nikolai och väckte oss halv tolv. Inte snällt Niko!

Igår var jag iaf på bio men Andreas, det var hur trevligt som helst att träffa honom! Vi såg Arn-riket vid vägens slut, den var  riktigt bra, fast helt idiotiskt slut!

Idag har jag lite secret plans, man vet aldrig vem som läser bloggen..
Men annars än så länge är det ganska planlöst, skönt!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback