LOV!

Första dagen i skolan idag och självklart gör jag en väldigt grasiös entre 15 minuter sent (JÄVLA T-BANA). Sen var jag ännu grasiösare på vollyboll (jag vet inte ens hur det stavas?) Blev sen matte vilket var skönt eftersom jag inte längre ligger efter!
Tacos stog på menyn till lunch idag, mumma!

Nu är jag iaf hemma och kom precis ut ur duschen!

Ikväll blir det middag på Chaplin's och sen bio med Andreas, ska bli grymt trevligt att träffa den pricken.
Sen efter det ska jag som vanligt säkert träffa Olof som nyss föreslog att vi skulle gå på rave inatt klockan tre.. Men då berättade jag för honom att vi måste byta klädstil ordentligt isåfall!
Annars så är både han, jag och Erik väldigt sugna på öl, vilket alltid går att ordna!

Jag funderar på vad jag ska ha på mig ikväll som passar både till Bio, vanlig fest och rave?
Är det ens möjligt..?

Men nu ska jag vara lite hysterisk en stund
FÖR JAG KAN INTE HITTA MINA FAVORITÖRHÄNGEN!





Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback