LONDON, HERE WE COME!

OM TIO DAGAR DRAR JAG TILL LONDON!!!
WOOOHO!!!!



Jag fick en impuls idé och ringde direkt till min vän Johanna från Åland!
Hon hakade på Idén direkt och 24 timmar senare var allt bokat och klart!
Jag är lycklig, lycklig och återigen lycklig!


Vi ska turista och shoppa som galningar under våra 4 dygn in en av Europas bästa städer!
(Affärer som Primark och New look och
turist attrakitoner som London eye pch London Brige ska deffinitivt besökas!)

Vi ska bo på ett tre stjärnigt hotel mitt i centrala London och med en starbucks och en stor galleria i samma hus!

JAG KÄNNER VERKLIGEN ATT LIVET ÄR SÅ VÄRT ATT LEVA NU!


Säg något?
Postat av: Johanna

haha, ja om tio dar då drar vi! :D

2008-10-06 @ 20:16:10
Postat av: Johanna

haha, ja om tio dar då drar vi! :D

2008-10-06 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback