Litre om helgen och min måndag

Lördags var det väldigt trevligt med styrelsen, tills massa tråkigheter inträffade. Vi kom hem helskinnade iaf.. Jag olof och sofi drog tillbaka till tallis och gick hem.. Jag sov nog vid fyra iaf.

Söndagen var det bara upp och hoppa för att åka till familj ett på "arbetsintervju", det gick jätte bra. Nära, bra betalt, grymt trevlig familj!

Nu är jag hemma och städar mitt rum,vill gärna ha det fint när jag kommer hem från London så jag kan lägga i mina nya kläder i graderoben direkt! Idag har jag haft Matte och Svenska.. Det blev absolut inget gjort med matten, för tidigt på morgonen.. Men jag och min grupp har iaf förberett vår föredrag till på torsdag. Jag har också varit hos familj nummer två på "arbetsintervju". Det gick också jätte bra, så jag fick sitta och mysa med lilla Olle på åtta månader :)

Nu ska jag har ett hemligt möte *blink*

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback