Liten lista så där på kvällskvisten

DAGENS KLÄDSEL: Baggy jeans och svart linne
DAGENS FRISYR: utsläppt med lite hår uppsatt (?)
DAGENS MAT: köttbullsmacka och gryta :)
DAGENS HÄNDELSE: Shopping i stan med Hanna och sen fika med Olof, Niclas och Lena.
DAGENS PLANER: Ska träffa Hanna och mysa 
DAGENS VILL HA: PENGAR !
DAGENS SAKNAD: Hm, energi?
DAGENS DROG: Alvedon
DAGENS TRÅKIGASTE: Hur trött som helst
DAGENS FINASTE: Mitt svart/glittriga nagellack!
DAGENS KÖP: Massa hemliga saker *blink*
DAGENS GODIS:  Dumle!
DAGENS HUMÖR: Bra
DAGENS SJUKA: Sjuk trött efter sjukdomen..
DAGENS KOMPLIMANG: "Du är sååå cool"  HAHA!
DAGENS LYCKA: Mycket, jag kan äntligen andas ut igen.
DAGENS BILRESA: Ingen bilåkning idag
DAGENS DRYCK: Varm Choklad med Grädde och Chokladsås
DAGENS TELEFONSAMTAL: Hanna, i en timme mitt i natten
DAGENS PERSONER: Olof och Bror min !

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback