Lite smått och gott

God morgon Bloggen!

Nu har jag haft en skön nattsömn på mitt S.P. Det är så skönt att bara för en sekund glömma allt och lägg sig ner och blunda och lyssna på tystnaden. Jag trivs som fisken i vattnet där!

Om 50 minuter ska jag möta Olof i stan vi ska shoppa lite inför Halloween! Jag ska även banka lite vett i honom, ibland förstår man VERKLIGEN inte hur han tänker.

Ikväll ska jag städa mitt rum och sen vet jag faktist inte vad som händer. Vill typ bara ta en skön promis med Hanna och prata lite om vad som hänt på sistonde. Men hon har ganska fullt upp med sig själv nu för tiden så det kommer nog inte bli av =(  Men man kan ju alltid hoppas!

Jag vet inte rikgit vad jag ska ha på mig idag.. Vi får se.. Jag har en lång kofta på mig med en kofta under, om man har halsduk kanske man slipper ha jacka till det, vilket är snyggast. Jag får gå ut och känna lite på vädret.

Jag har så mycket ekonomiska "tankar" eller vad man säger nu för tiden. Jag har ju varit i London och därifrån är jag skyldig  mamma ganska mycket, sen MÅSTE jag färga mitt hår den här månaden. Jag försöker även spara ihop pengar till en lätt motorcykel + kort , och det vill jag ha innan sommaren.. Vill även ta en charter resa med Hanna i vår och det lär ju också kosta endel.. Hur ska man fixa det här? Jag får jobba rumpan av mig om jag ska ha råd med alla mina drömmar.




Tänk om man hade en sån här hög av pengar under sängen.. Det hade inte varit fel!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback