Lite försenat inlägg om min helg!

Haha jag kom på att jag inte har berättat för er vad jag gjorde i helgen! Det kanske inte någon är intresserade av men jag berättar ändå :)

På fredagen färgade jag mitt hår och köpte ett par nya jeans. Sen kom Sandra hem till mig och vi käkade tacos och gjorde oss iordning. Det blev ett par lila strumpbyxor svarta högklockade stövlar och en liten svart kort axelbandslös klänning :) Det passade min lilla nya EMO style perfekt *blink*. Vi drog till Gullmars och mötte Sofia och Lola där och sen drog vi vidare till Rågsved (!!!) Där vi blev upphämtade av några killar, ingen aning om namn men dom var några kända rappare eller något sånt. Vi blev körda till en fest i närheten med gratis alkohol (mums) Stannade där några timmar sem drog jag och Sandra vidare, vi skulle till en fest i Hörkarängen men Sandra var så kissnödig så vi hoppade av i Tallis där vi sen mötte Pysen. Det blev sent.

Lördagen var jag ensam hemma så Youbi, Olof och Hanna var hemma hos mig, sen drog vi vidare till Skärmarbrink och hem till Philip. Det blev väldigt sent och väldigt glatt den kvällen men jag var nog hemma till sju på morgonen iaf.. Mötte snälla Peking vid t-banan i Skärmarbrink så jag slapp åka själv, väldigt skönt!


Jag var bara tvungen att skriva lite om min helg för den var så lyckad!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback