God morgon

Jag kan inte sova mer än åtta timmar.. Vaknade halv nio imorse helt klarvaken, skit irriterande!
Jag känner att jag mår lite bättre idag iallafall.. Väldigt skönt.

Ska göra mig iordning snart  sen ska jag åka till Värmdö och fira min kusin som fyller 25, Grattis Kristoffer!

Sen ska jag möta upp Sofi, Olof, Niclas, Christoffer och Lena någonstans i stan, vi ska handla middag och spela Laserdome (om jag hinner vara med) sen ska vi laga mat tillsammans och ha det hur trevligt som helst natten låååång!
Jag kan dock inte bli så överdrivet sen.. Typ inte senare än fyra för jag ska upp på arbetsintervju dagen efter!


 Jag ska även få träffa min lilla gudson idag, världens sötaste!! <3

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback